понедељак, 13. фебруар 2012.

4 meseca je veoma dug period

Jedno 4 meseca nisam napisala ništa na ovom blogu. Vreme je da se to promeni. U međuvremenu, evo šta se sve izdešavalo u mom životu:

Novi faks, filološki.
Dobila sam mačku na poklon, zove se Ema i nije rasna. Deal with it.
Preselila sam se iz prošlog stana i živim sa cimerom i cimerkom i svako ima svoju sobu.
Naučila sam da spremam musaku.
Zamrzela sam sneg.
Novu godinu sam provela u krevetu gledajući Betmena
Naučila sam da koristim klupu za trbušnjake i sobni bicikl
Otkrila sam 9gag
Dobila na poklon Dart Vejdera i Storm trupere od papira
Kupila novi telefon (Galaxy Mini) i prešla u Telenor
Popravila kuler na laptopu ne radeći ništa
Pohađala kurs kreativnog pisanja (to se ne vidi baš, ali jesam)
Provela Božić sama (neko mora da čuva životinje u stanu a cimeri otišli kući. Stvar dogovora)
Cimerka donela kuče
Naučila da živim sa kučetom iako imam mačku
Kuče je napustilo stan
Naučila sam da čekam strpljivo u redovima za kartice za prevoz (bilo šta)
Proširila svoj fond reči u srpskom i engleskom jeziku
Postala još jači Star Wars fan
Postala Hari Poter fan
Pročitala Beovulfa i zavolela Tolkina
Uzela naočare
Pustila kosu
Stavila dred umesto kikice
Okliznula se na led i 3 dana nisam mogla sesti
Napisala kratku priču (dobićete tekst)
Naučila da prekratim vreme u gradskom prevozu
Postala ljubitelj Androida
Prvi put se susrela sa anglosaksonskim jezikom
Shvatila da nije Fejsbuk kriv što sam ja okružena svakakvim ljudima i zavolela ga.

Naravno da nije to sve, ali je jedino vredno pomena. :) Razumite da je 4 meseca ipak veliki period i da ja ne vodim dnevnik. Sve u svemu, pokušaću izbacivati tekstove bar jednom nedeljno.
Što kaže jedan moj drug, "Chalenge accepted."

0 comments:

Постави коментар